juliawass

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Interjuv!

Av Julia Wass - 20 februari 2014 00:10

                                          Dennis Widehammar
Min interjuv blev då med Dennis Widehammar. 
Dennis gjorde sin första video för 3-4 år sedan. 
Han tar saker ur sitt liv och sin fritid och gör dom till videos. 
En av dom saker som gör Dennis glad är när folk kommer fram och kasnke vill ha en kram eller ta en bild. Han skrev att det händer några gånger vi veckan. 
Han började göra videos för att folk skulle förstå vad han ville få fram.
Dennis står för många av hans åsikter men inte alla för kan kanske ändrar åsikter eftar vad man lär sig och man ändrar åsikter, det gör alla någon gång. 
Dom som inspererade Dennis var CTFXC och Pstaffan. 
Dennis musik smak är lite olika men det är mest hip pop.
Han älskar cheesburgare 
Dennis har ingen idol. Han har två tatueringar. 
En på hans vänter arm där det står Dewiders och en på hans vänter bröst där det står JMC. 

Jag tycker om Dennis för att han är en grymt skön person, han har mycket bra åsikter och har ingen dålig humor. Jag ville göra en interjuv med han eftersom han har inspererat mig mycket. 
Jag tycker verkligen ni ska kolla in han på Youube! Han heter då Dennis Widehammar och så har han en till kanal där han heter Tänk till. Kolla in båda och preumenera! 
Är det bara jag som tycker att han ser bra ut också?   
     
Tänk till- www.youtube.com/channel/UCbZM5l2r35BYYhmh3afXGIA?feature=watch
Dennis- www.youtube.com/channel/UC__94cWeGHWKhh4NK0sg93g
Kolla in han nu!!
#kärlek

 
 
Ingen bild

Kajsa

20 februari 2014 13:54

Han är så grym!! Sjukt coolt att du har interjuvat han

Julia Wass

21 februari 2014 20:24

En av mina förebilder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Wass - 18 april 2014 01:58

Jag kom hem vid 7 efter stallet, jag duschade och åt lite. Spelade lite och nu har jag kollat på portkod två gånger. Så himla kär i Marcus (Hanes). Så himla snygg han är. Jag tog typ 100 bilder på honom i filmen. På hoppträningen gick det super bra. ...

Av Julia Wass - 17 april 2014 11:51

                        Tisdags.Jag gick upp vid halv 9 och gjorde frukost till mamma och pappa. Vid halv 11 gick bussen till rimforsa. Jag skulle till Dennis och gymma. Vi tränade ryggen, överarmarna och magen. Jag tyckte det var super kul. När vi k...

Av Julia Wass - 17 april 2014 11:47

Idag ska jag lektions hoppa på Royal. Det var länge sen jag red på honom. Jag vet att han är mer en dressyr häst än en hopp häst, så vi får se hur det går. Jag tror dedt kommer bli kul. (positiv)  ...

Av Julia Wass - 27 mars 2014 19:59


Efter en underbar ridlektioner så tar man och äter en nyttig kvällsmat som är pan pizza och oboy.  Känner mig yttig.  Det kommer upp sen jåhur ridlektionen (hoppning) gick.    ...

Av Julia Wass - 26 mars 2014 20:09

Så här såg jag ut på Utköädnings saken!       

Julia Wass

Presentation


Jag vill verkligen skriva om mitt liv, vad jag tycker och vad jag vill. Mina åsikter! vill verklogen att ni följer min blogg!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad har era hästar för storlek i grimma?
 Cob
 Full
 Ponny

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards