juliawass

Alla inlägg under februari 2014

Av Julia Wass - 21 februari 2014 20:11

Förlåt för dålig uppdatering idag. 
Jag har inte bloggat idag för jag har liksom inte gjort något. 
Jag har inga ideer om vad jag ska skriva om just nu.
Jag har bara gosat med min lilla prinssesa idag. Hon är gå jäkla söt. 
Nu börjar hon iallafall fatta vad hon heter. 
Men mamma och jag har lagat taco. Störsa brorsan kom hem och åt också, Jag har inget att skriva om nu... 
Kommer komma upp ett inlägg lite senare men om en stund ska vi kolla på Frost, 
Olof!! <3
   

Av Julia Wass - 20 februari 2014 14:49

Alla har börjat använt ordet B-kändis som ett negativit ord. Det är det inte.  
En B-kändis är en  som alltid försöker hålla sig kvar i rampljuset och verkligen kämpat för att hålla sig kvar! 
B-kändisar är oftast någon som har blivit känd genom skådespel, musik eller liknande. 
Därimot är C-kändisar är dom som desperata efter uppmärksamhet och gör vannsiniga saker bara för att vara kvar i rampljuset utan att kämpa och bara ute efter att slå igenom, jag tycker verkligen inte då att B-kändisar är något dåligt för dom visar ju då att dom kämpar för dom vill vara kvar i rampljuset. Jag fattar inte varför folk andvänder det som edåligt ord. Då är ju C-kändis dåligt, 
Men vad är igentligen kändis? 
Att man har många följrae eller många likes?
Jag tycker att man är känd när ens namn är stort och många ser upp till en. 
Ni får jättegärna slänga in en kommentar vad ni tycker att känd är, 
Nu är det många som ansers vara kända av bara små saker. 
Några som jag tycker är kända är Dennis Widehammar, Nellie Berntsson, Rolf-Göran Bengtsson, Clara Henry och Zlatan Ibrahimovitch. 
Man kan ju vara känd för många saker tex Bloggande, fotbolls spelande, bra åsikter, youtubande och massor massor mer. 
Men alla har hju olika åsikter om att vara känd. Jag vill gärna vet vad ni tycker är känd? Skriv gärna en kommentar! Jag vill veta vad ni tycker!
Kram #kärlek  

Av Julia Wass - 20 februari 2014 13:54

Nu är mamma och pappa på väg hem från Skåne. Dom har hämtat gullisen Doris. Snart så är hon hemma hos familjen Wass. 
Hon är ju den sötaste hunden!! 
Fast min bebis Totte är ju också söt! Men hoppas att hon kommer snart! 
Doris Wass <3
   

Av Julia Wass - 20 februari 2014 00:10

                                          Dennis Widehammar
Min interjuv blev då med Dennis Widehammar. 
Dennis gjorde sin första video för 3-4 år sedan. 
Han tar saker ur sitt liv och sin fritid och gör dom till videos. 
En av dom saker som gör Dennis glad är när folk kommer fram och kasnke vill ha en kram eller ta en bild. Han skrev att det händer några gånger vi veckan. 
Han började göra videos för att folk skulle förstå vad han ville få fram.
Dennis står för många av hans åsikter men inte alla för kan kanske ändrar åsikter eftar vad man lär sig och man ändrar åsikter, det gör alla någon gång. 
Dom som inspererade Dennis var CTFXC och Pstaffan. 
Dennis musik smak är lite olika men det är mest hip pop.
Han älskar cheesburgare 
Dennis har ingen idol. Han har två tatueringar. 
En på hans vänter arm där det står Dewiders och en på hans vänter bröst där det står JMC. 

Jag tycker om Dennis för att han är en grymt skön person, han har mycket bra åsikter och har ingen dålig humor. Jag ville göra en interjuv med han eftersom han har inspererat mig mycket. 
Jag tycker verkligen ni ska kolla in han på Youube! Han heter då Dennis Widehammar och så har han en till kanal där han heter Tänk till. Kolla in båda och preumenera! 
Är det bara jag som tycker att han ser bra ut också?   
     
Tänk till- www.youtube.com/channel/UCbZM5l2r35BYYhmh3afXGIA?feature=watch
Dennis- www.youtube.com/channel/UC__94cWeGHWKhh4NK0sg93g
Kolla in han nu!!
#kärlek

Av Julia Wass - 19 februari 2014 23:24

Hej igen!! 
Min frågestund har många frågat efter nu så jag tänkte svara på den nu! 
1.Är du kär i någon? 
Nej men jag tycker om en person. 
2.Har du pusat någon? Isåfall vem? 
Ja, jag har pussat några men vi behöver inte ta vilka. 
3.Favorit färg? 
Limegrön 
4. Tycker du om mig? (Elwira?
Älskar dig min finaste! Du vet det och vill aldrig förlora dig! 
5.Bästisar?
Wilma, Maja, Elwira och Amanda. 
6.Sommar/vinter?
Vinter 
7.Vilket pogram gillar du mest?
Famile guy, Simsons eller Paradise Hotel. 
8.Tycker du om skolan? 
Nej, men jag vet att det är sjukt viktigt. 
9. Bästa ämne? Sämta ämne?
Bästa- Bild/Musik. Sämsta- Engelska
10.Taco/pizza? 
Pizza helt klart
11. Snyggaste tjej/kille i Rimforsa? 
Killen- Niklas/Sebastian Tjej- Elwira/Jackie 
12. Vad är du rädd för? 
Spindlar, ormar, döden, mörkret och ensamhet. 
13. Favorit djur? 
Häst
14. Idol? 
Sven Thorgren och Linus Svenning. 
15. Har du några syskon?
Jag har tre bröder Jesper, Robert och Dennis. 
16. Har du egen häst? 
Nej, Jag är för stor för Stella så när jag sluta rida henne börja jag rida Mysan, min syslings häst. 
Jag rider henne för hon inte har tid men det är inte min, det är inte jag som äger den. 
17. Hur hög är hästen?
Antar att du menar Mysan då, hon är 1,64 ungefär. 
18. Godis/Glass?
Jag äter inte godis så det får bli glass. 
19. Kollar du på Paradise Hotel?
Ja, det gör jag. 
20. Vad är klockan just nu när du skriver det här? 

23:38
21. När vaknar du på morgonen? 
När jag sover så länge jag vill så typ 12? Men brukar gå upp vid 10 kanske. 
22. Hoppning/Dressyr? 
Hoppning
23. Hoppning/Terräng? 
Hoppning
24. Terräng/Dressyr?
Terräng 
25. Favorit låt? 
Det är svårt att välja en men typ 
Fakking fin- Labyrint 
26. Ångrar du att du klippte av dig håret?  
Nej, jag tycker att det är skit skönt att ha kort hår men nu sparar jag ut det igen. 
27. Kan Mysan något trick?
Hon kan stegra när jag vill men annars kan hon buga. *
28. Har du träffat Jan Brink?
Ja det har jag.
29.Vem hejar du på i Paradise Hotel?
Jag hejade på Aina och Samir. 
30. Kan du ha en fanträff? 
Nej, jag tycker inte det är nödvändligt. *
31. Rider du på ridskola? 
Ja, jag rider med Mysan på ridskola. Hon går då som privathäst så jag har med henne. 
32. När börja du rida? 
Jag började rida när jag var 6 år. 
33. Ska du få en egen häst? 
Ja, Vi letar häst så vi har provridit en 5 åring nu som heter Saga, Vart och tittat på en som heter Baby och på fredag ska jag provrida en till 5 åring i Söderköping/Norrköping
34. När fyller du år? 
Jag fyller år den 23 November. 
Blev lite långt men det var alla frågor som jag orkade ta. 
Snart kommer interjuven med youtube bloggaren!! 
#kärlek 

Av Julia Wass - 19 februari 2014 23:06

Nu startar jag upp bloggen igen. 
Jag har inte haft tid och blogga men nu så börjar jag igen. 
Jag har en överraskning som kommer ut kl 00:00 
Det är en interjuv med en skit cool kille, han bloggar och är stor på youtube.
Kan ni gissa vem det är?
Den bästa bloggaren på youtube tycker jag. 
KRAM 
#kärlek

Julia Wass

Presentation


Jag vill verkligen skriva om mitt liv, vad jag tycker och vad jag vill. Mina åsikter! vill verklogen att ni följer min blogg!:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad har era hästar för storlek i grimma?
 Cob
 Full
 Ponny

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards